Case Saksan Valtion Matkailutoimisto
Yhä useampi suomalainen haluaa nyt pistäytyä Saksassa
Saksan valtion matkailutoimisto (GNTB) tekee matkailumarkkinointia ympäri maailman. Redlandilla on kunnia toimia matkailutoimiston virallisena kumppanina Suomessa.
Lähtökohta
Redlandilla on ollut ilo toimia GNTB:n matkailumarkkinointikumppaninsa vuodesta 2015 lähtien. Yhteistyömme sisältää matkailustrategiaan pohjautuvien kuluttajamarkkinointitoimenpiteiden jatkuvan suunnittelun ja toteutuksen Suomessa.
Ratkaisu
Redland on toteuttanut Saksan matkailutoimistolle markkinointiviestinnän kattokonseptoinnin, 3-5 vuosittaisen kampanjan konseptisuunnittelun, mediasuunnittelun, mediaostot sekä online-mainonnan ja sisältömarkkinoinnin tuotannon. Kokonaisuuteen on kuulunut lisäksi digimarkkinoinnin kehittäminen ja tulosten raportointi.
Tulokset
Yhteistyö on tuottanut mukavasti tulosta, sillä Saksan matkailun huomioarvo on noussut ja kampanjakohtaisesti valittujen kohteiden tunnettuus kasvanut. Lisäksi matkustajamääriä mittaavat tilastot ovat osoittaneet 1-3 % vuosittaista kasvua vuosien 2017-2018 aikana.